星期三, 十一月 29, 2006

阿婆笑话:第一则

这一系列的笑话是我一位朋友forward给我的。作者是谁我不知道。(如果你是这篇笑话的作者,欢迎您来信告知, 谢谢!)

(请用广东语来念以下的笑话)

從前有一個住係海邊的亞婆,有一日佢見到兩個人跳海,佢去救左其中一個人,而另
一個救唔到。咁佢就打999報警。
電話一通,婆婆就問:喂!係唔係鳩鳩鳩呀?(婆婆想問係唔999)
個差佬就答:乜 *** 野鳩鳩鳩呀?
婆婆就話la:有人條”high”丫!(有人跳海)
個差佬就講:人地屌西關你 *** 事呀?
婆婆又話:衣個有鳩,一衣個無鳩呀!(一個有救,一個冇救)
差佬就答佢:屌西當然要一個有鳩,一個冇鳩 ga la!!!
婆婆就講:無鳩的叫得好大聲丫。
差佬又答佢:叫床丫嘛,糟到你咩!亞婆,你之前食 *** 左乜野搞 *** 到你講野ON鳩鳩呀?
婆婆就答佢lar:我之前食左臭化西!(我之前食左炒花生)

星期四, 十一月 02, 2006

有心无力?还是无心无力?

有时觉得自己很有冲劲,但过了没多久就开始懒散了。开始时有冲劲是因为对自己有信心,过后就开始觉得有点有心无力而怀疑自己的能力。到最后,就是变成无心无力了。

坦白说,我是个很容易受影响的人。有些事情本来自己觉得是很有希望的,但是经旁人一浇冷水,希望就开始灭了。

有时候,别人给的信心是不足够的。自己对自己没有信心,做什么也没用。可是,信心的来源是哪里呢?一部分是来自别人。

有几样事情烦扰着我,无从选择。 到底要孤军上阵呢还是结伴而行?有时候,也不轮到我做决定。